Till senaste kommentaren

Behöver jag någon fullmakt?

Om du kontaktar oss i någon annans ärende så behöver du en giltig fullmakt.
Detta på grund av GDPR och din egen säkerhet som kund. Via denna länk finner du en fullmaktsblankett.
Om personen du hjälper kan godkänna per telefon att du får ta del av den önskade informationen, så anses det vara en giltig fullmakt.
Skellefteå kraft Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hejsan, jag har nu en fullmakt, både jag o pappa hade skrivit… eftersom han kunde inte svenska och behöver att jag hjälpa honom på en sak och det gäller hans adress, på kivrå står hans gamla och vi vill jätte gärna rätta det. Han bor inte längre på *******…. Så här bifogar vi fullmakten till er…
    Hör gärna sen av er till mig antingen via mejl eller är det så bra att ringa…
    Mvh// Mona

    Mahmoud
  • Hej Mona,

    Tack för din fråga.

    Vi har valt att dölja personliga uppgifter eftersom detta är ett offentligt forum.

    Vi har registrerat fullmakten på kundprofilen och du är välkommen att kontakta oss på något av nedanstående sätt för vidare hjälp:

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Med vänliga hälsningar,

    Jessica Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.