Till senaste kommentaren

Varför har jag inte fått någon faktura?

Varför har jag inte fått någon faktura ännu?

Kommentarer

  • Hej Hugo,

    tack för din fråga.

    När du får din första faktura kan bero lite på när ditt avtal hos oss har startat igång.
    Har avtalet startat efter den 1:a i månaden så blir din första faktura från oss något fördröjd.

    Till exempel: Ditt avtal hos oss startade 2020-08-15.
    Din första faktura från oss kommer då i oktober månad och avser perioden 2020-08-15 - 2020-09-30.

    Vill du att vi tar en titt på just när din första faktura från oss dyker upp så får jag vänligen be dig att ta kontakt med vår kundservice på telefon 0910-772550 eller mejla till kundservice@skekraft.se för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer för att hantera ditt ärende på bästa sätt.

    Med vänliga hälsningar,
  • Har ej fått någon faktura denna månad
  • Detta är en offentlig sida om du vill att vi tar en titt på detta så får jag be dig att ta kontakt med vår kundservice på telefon 0910-772550 eller mejla till kundservice@skekraft.se för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer för att hantera ditt ärende på bästa sätt.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej!
    Jag har bytt ny adress och har inte fått än min fakt?
  • Hej Darko, 

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej, jag har inte fått någon faktura för maj månad på en av mina anläggningar?
  • Hej Kjerstin,

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej,
    jag har inte fått fakturor från er de senaste 4 månader. Ni hänviser att Vattenfall inte ger er mätvärden, men hur ska det bli, jag är rädd att jag får en jättefaktura någon gång; dessutom hur ska jag kolla min förbrukning? Det känns jättejobbigt med tanke på vad elen kostar på sistone.
  • Hej Martin, 

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
  • Har heller inte fått faktura på 4 månader
  • Hej, 

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
    Sebastian Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.