Till senaste kommentaren

Vart felanmäler jag mitt bredband?

Felanmälan gör du hos din tjänsteleverantör. Detta gäller oavsett fel eller problem. Är det något fel som tjänsteleverantören inte kan åtgärda skickas felanmälan vidare till Skellefteå Kraft för fortsatt felsökning och felåtgärd.
Skellefteå Kraft Kundservice

Kommentarer

  • Hej. Vårat fiber har slutat fungera. Ingen lampa lyser på dosan.

  • Hej Dick,

    Tack för din fråga.

    Om det är något fel på ditt bredband felanmäler du detta hos din tjänsteleverantör. Tjänsteleverantören är det företag som fakturerar dig för din bredbandstjänst.

    Är det något fel som tjänsteleverantören inte kan åtgärda skickas felanmälan vidare till Skellefteå Kraft för fortsatt felsökning och felåtgärd.

    Vi kommer plocka bort bilden du bifogat samt adressen, då detta är en offentlig sida.

    Vill du nå oss ytterligare runt detta skulle vi vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Med vänliga hälsningar,

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.