Faktura

Jag har inte fått min faktura från er än?
Brukar få den på mail?
Kalle

Kommentarer

  • Hej Kalle,

    Tack för din fråga.

    Om du möjligen har Vattenfall som elnätsbolag, så har det uppstått ett systemfel i samband med deras inrapportering av mätvärden till oss vilket försenat fakturorna denna månad.

    Förhoppningen är att felet ska vara avhjälpt inom kort.

    Har du ett annat nätbolag kan du kontakta oss på något av nedanstående sätt:

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
    Thea Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.