Försäljning via hembesök

Under Maj och Juni pågår en aktiveringskampanj för lägenheter anslutna till fiber men som saknar aktiv tjänst.

Skellefteå Kraft Fibernät har anlitat KeySolutions AB för kampanjen
Bearbetning sker genom hembesök.

Tjänsteleverantören är den man tecknar eventuellt avtal med.
Skulle det vara att man önskar ångra ingått avtal så sker detta via tjänsteleverantören man tecknat.

Kommentarer

  • Hej, jag tecknade ett avtal med en av era fältsäljare. Detta skulle jag vilja ångra
    Andreas Gustafsson
  • Hej, 

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,

    Alva Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.