Kampanj - SAS Eurobunus

För nån vecka sedan fick jag ett erbjudande om att få 10 000 Eurobonuspoäng om jag som ny kund tecknar avtal med er. Kampanjen skulle gälla till den 31 oktober. Jag står nu beredd att teckna nytt elavtal då mitt nuvarande avtal (Vattenfall) upphör den 30 okt. Jag hittar inte igen kampanjen på er hemsida.
Mvh
C-G
som förbrukar ca 28 000 kwh/år
Carl-Gustav

Kommentarer

  • Hej Carl-Gustav,

    Tack för din fråga.

    Vårt samarbete med SAS pausades 2024-10-17.

    • Skellefteå Kraft vision är att vara det bästa energibolaget för Sverige. Vi verkar i en värld där klimatförändringarna är ett etablerat faktum och frågan om hur utsläppen ska minskas tar allt större plats.
    • Även om Eurobonus kan användas till annat än flygresor, så finns det en risk att vårt varumärke kan förknippas med att vi bidrar till mer fossila utsläpp via Eurobonus - vilket vi såklart inte vill bidra till. Därför har vi nu valt att avsluta samarbetet.

    Med vänliga hälsningar,
    Linnea Kundrådgivare
  • Då får ni ju behålla samarbetet till 31/10, vad spelar det för roll om ni pausar det nu eller om 2 veckor... Ni kan ju inte avsluta en kampanj i förtid om det är villkorat till 31/10...
    Rime
  • Men poängen kommer fortfarande utbetalas om man hann teckna avtal?
    Larsson
  • Hej, jag tecknade erbjudandet då det erbjöds 10000 poäng. Kommer jag få dem, annars bryter jag mer er då ni inte uppfyller eran del av avtalet.
    Calle
  • Hej, när kommer poängen för dem som har hunnit ta erbjudandet? Eller kommer ni inte ge ut dessa poäng?
    palle
  • Hej,

    Vad händer med kunder som har hunnit teckna ett avtal hos er innan 2024-10-17 via SAS eurobonus?

    Hälsningar,

    Tommy
    Tommy
  • Hej,

    Tack för era frågor.

    Har ni tecknat kampanjen innan 2024-10-17 och uppfyllt de övriga kraven och har funderingar om era poäng behöver ni kontakta SAS då vi inte hanterar deras bonus.
    Vi ordnar endast med elavtalet och all hantering av eurobonus hänvisar vi till SAS.

    Med vänliga hälsningar,
    Jessica Kundrådgivare
  • Men ni ger inte något svar när ni skriver "Har ni tecknat kampanjen innan 2024-10-17 och uppfyllt de övriga kraven och har funderingar om era poäng behöver ni kontakta SAS då vi inte hanterar deras bonus". Frågan vi ställer till er kommer ni ge oss våra poäng om vi har skrivit på ett avtal innan ni tog bort erbjudandet?
    peter
  • Hej Peter,

    Som vi tidigare skrivit så är det inte Skellefteå Kraft som ger er poängen, detta kommer från SAS Eurobonus och all frågor om poängen hänvisar vi till dem.

    På deras hemsida informerar det att:
    Vänligen observera: Ditt köp registreras inom 48 timmar, och poäng överförs automatiskt senast efter 8 veckor.

    Det kan därför dröja innan poängen registreras.

    Vänligen kontakta SAS för fler funderingar om poängen.

    Med vänliga hälsningar,
    Jessica Kundrådgivare
  • Det är dock Skellefteå kraft som godkänner poängen så att SAS kan ge dem till sina medlemmar!
    peter
  • Hej Peter,

    Skellefteå Kraft bekräftar endast avtalet till SAS och sedan sker all hantering av bonusen av SAS.
    Har man därför tecknat via länken från Eurobonus så ska avtalet registreras.

    Med vänliga hälsningar,
    Jessica Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.