Kampanj - SAS Eurobunus
För nån vecka sedan fick jag ett erbjudande om att få 10 000 Eurobonuspoäng om jag som ny kund tecknar avtal med er. Kampanjen skulle gälla till den 31 oktober. Jag står nu beredd att teckna nytt elavtal då mitt nuvarande avtal (Vattenfall) upphör den 30 okt. Jag hittar inte igen kampanjen på er hemsida.
Mvh
C-G
som förbrukar ca 28 000 kwh/år
Mvh
C-G
som förbrukar ca 28 000 kwh/år
Följ inlägget
9
följare
Tack för din fråga.
Vårt samarbete med SAS pausades 2024-10-17.
Med vänliga hälsningar,
Vad händer med kunder som har hunnit teckna ett avtal hos er innan 2024-10-17 via SAS eurobonus?
Hälsningar,
Tommy
Tack för era frågor.
Har ni tecknat kampanjen innan 2024-10-17 och uppfyllt de övriga kraven och har funderingar om era poäng behöver ni kontakta SAS då vi inte hanterar deras bonus.
Vi ordnar endast med elavtalet och all hantering av eurobonus hänvisar vi till SAS.
Med vänliga hälsningar,
Som vi tidigare skrivit så är det inte Skellefteå Kraft som ger er poängen, detta kommer från SAS Eurobonus och all frågor om poängen hänvisar vi till dem.
På deras hemsida informerar det att:
Vänligen observera: Ditt köp registreras inom 48 timmar, och poäng överförs automatiskt senast efter 8 veckor.
Det kan därför dröja innan poängen registreras.
Vänligen kontakta SAS för fler funderingar om poängen.
Med vänliga hälsningar,
Skellefteå Kraft bekräftar endast avtalet till SAS och sedan sker all hantering av bonusen av SAS.
Har man därför tecknat via länken från Eurobonus så ska avtalet registreras.
Med vänliga hälsningar,