Kritik

Jag är kund hos er men NI upplevs trött. Jag har fler fastigheter. Har elbil, ska fixa laddstolpe och funderar på solel. Den enda aktivitet är att skicka ut ett mail. ?? Att vara kund hos er betyder  inget. Finns inget mervärde ...

Kommentarer

  • Hej Ulrik!

    Tack så mycket för dina synpunkter, det är absolut inte så vi vill uppfattas! Vi hoppas att vi i våra nyhetsbrev ska ha relevant information och att man som kund ska hitta relevanta erbjudanden. Vi jobbar ständigt för att hitta bra kommunikationsvägar där du som kund ska kunna hitta och få erbjudanden och veta vad vi erbjuder. Det är viktigt för oss att förstå vad som är ett bra mervärde för er som kunder, och tar gärna emot feedback kring detta.
    Erica Kundsamordnare
  • Har försökt att komma i kontakt med er i snart en vecka.
    På chatten som försökte vara hjälpsam så gav dom mig ett annat nummer där jag får hänvisning att numret upphört??

    Ingen bra service när man försöker teckna ett avtal och får ger nu upp efter några dagars jobb att komma ikontakt.

    Önskar er lycka till.

    Thomas
  • Snälla sluta skicka fakturor till oss som producerar el dom månader när vi har ett överskott tillgodo. Funkar jättebra dom gånger ni gör en avräkning så att vi slipper fakturor dom månader när överskottet av producerad el överstiger köpt el.
  • Hej Mårten,

    När det kommer till självfakturor som avser din producerade el så skapas dessa självfakturor när vi får in mätvärdena från ditt elnätsbolag. Samtidigt skapas även fakturorna som avser din förbrukning för samma månad. Tillgodobeloppet på dina självfakturor placeras därmed mot nästkommande förbrukningsfakturor.

    Om det kvarstår frågor vill vi be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hur kommer det sig att eläkningen stigit med60% från en månad (okt.-november) till påföljande?. Jag har inte ändrat mina vanor, jag har led lampor överallt,mm?
    Jag undrar också varför Överföringsavgiften är högre än Förbrukningen?
  • Hej Christer, 

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.