Problem med smart styrning

För att utreda om det är något som stör tjänsten att fungera kommer här lite kontroll frågor.

- Börja att kontrollera att tjänsten är aktiv i din app.
- Kontrollera att det är den senaste versionen av Skellefteå krafts App, uppdatera annars till den senaste versionen.
- Kontrollera om du har ett aktivt laddningschema i en annan enhet. Finns det schema inlagt någon annanstans behöver det tas bort då detta medför en krock om vilken operatör som ska styra laddningen.
-Ta bort enheterna från appen och lägg till de igen.
- Är det några felmeddelanden som dyker upp i appen?
- Har du haft både laddboxen och bilen ansluten till tjänsten vid varje laddningsession med appen? Se till att ha både enheterna anslutna för en mer träffsäker laddning, detta förutsatt att båda enheterna är kompatibla med tjänsten.
- Godkändes alla villkor som dök upp vid anslutningsprocessen? (Platsinfo, cookies etc.)

Om inget av ovanstående kan vara en anledning till problemet, är du välkommen att ringa in till våran kundservice 0910-77 25 50.
Du hittar våra öppettider här https://www.skekraft.se/kundservice/
Skellefteå Kraft Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.