Varför har jag fått en faktura på 0 kronor?
Vi har en beloppsgräns på 100 kr på våra fakturor.
Understiger fakturabeloppet 100 kr så överförs beloppet till nästa faktura.
Vi skickar ut 0-fakturan för att du ska kunna se din förbrukning för månaden och vilket belopp som kommer att överföras på nästa faktura.
Du kan även se mer information på specifikationen på sida 2 av din faktura.
Understiger fakturabeloppet 100 kr så överförs beloppet till nästa faktura.
Vi skickar ut 0-fakturan för att du ska kunna se din förbrukning för månaden och vilket belopp som kommer att överföras på nästa faktura.
Du kan även se mer information på specifikationen på sida 2 av din faktura.
Följ inlägget
1
följare
tack för din fråga.
Vi kan undersöka möjligheten till ändrat fakturaintervall.
Vi skulle då vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.
Chatta med oss: www.skekraft.se.
Mejla till kundservice@skekraft.se.
Ringa oss på 0910-772550.
Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.
Med vänliga hälsningar,