Till senaste kommentaren

Varför har jag inte fått resterande avdrag för elprisstödet på min majfaktura?

Om du saknar resterande avdrag på fakturan du mottagit i maj kan det bero på följande. Vid autogiro har kvarstående tillgodo betalats ut till ditt autogirokonto. Har du tidigare anmält ett konto till oss för utbetalning av tillgodobelopp har det betalats ut till det kontot. Kontrollera gärna din kontohistorik hos din bank om du redan har fått detta utbetalt från oss.
Skellefteå kraft Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!

    För april månad står det en summa för vad solcellerna producerade.
    För maj månad saknas fortfarande det på Mina Sidor.
    Mats
  • Hej Mats,

    Tack för ditt meddelande.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
    Emma Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.