0-faktura

”Om du fått en faktura på 0 kronor så beror det oftast på att beloppet är under 100 kronor.”

Så varför har jag fått en faktura med ett belopp väl över 100kr som ändå säger 0kr?

Kommentarer

  • Hej Jenny.

    Tack för din fråga.

    Om din faktura är på 0 kronor så betyder det att beloppet har krediterats, eller flyttats fram av någon anledning. Vanligaste anledningen är att beloppet är under 100 kronor.

    Då detta är en offentlig sida skulle vi vänligen behöva be dig att istället ringa oss på 0910-772550 eller mejla till kundservice@skekraft.se för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer för att hantera ditt ärende på bästa sätt.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hi,
     
    I would like to inquire about my invoice for last month.
    I got 0.00 to pay.
    Is that correct? 

    Kind Regards

  • Hello Mohammed,

    Thank you for your question.

    We would kindly ask you to instead contact us in one of the ways below so that we can help you further.

    Chat with us: www.skekraft.se.
    Email to kundservice@skekraft.se.
    Call us on 0910-772550.

    This is because we will need to ask you for your social security number or customer number and this is a public page.

    Sincerely,

  • Hello, I have moved out of the apartment Infinnarvägen 4 Lgh 14 and I need to end the contract to that address
    Edgars Lapsa
  • Hello,

    Thank you for your question.

    We would kindly ask you to instead contact us in one of the ways below so that we can help you further.

    Chat with us: www.skekraft.se.
    Email to kundservice@skekraft.se.
    Call us on 0910-772550.

    This is because we will need to ask you for your social security number or customer number and this is a public page.

    Sincerely,
    Tyra Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.