Faktura

Vi råkade betala samma faktura två ggr. Hur ska vi göra?
Cecilia

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Vid dubbelbetalningar placeras beloppet som ett avdrag mot din nästkommande faktura.

    Om du har autogiro eller har ett konto registrerat sen tidigare får du beloppet utbetalt till det kontot.

    Med vänliga hälsningar,
    Thea Kundrådgivare
  • Det funkar ej då jag bytt bolag
    Caroline
  • Hej Caroline,

    tack för att du kontaktat oss. 

    Om du bytt bolag kan du ange bank, clearingnummer och kontonummer till oss.

    Då ser vi till att utbetalning sker till dig.

    Kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,

    Emma E
  • Efterfrågade mina fajturor gällande förbrukningen februari månad 2025
    KUNDNUMMER.
    // Jan Norell
    Jan Norell
  • Hej, 

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
    Thea Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.