Då behöver du anmäla flytten till ditt elnätsbolag.
Är det hos oss du har elnätsavtalet så skulle vi vänligen behöva be dig att istället ringa oss på 0910-772550 eller mejla till kundservice@skekraft.se för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.
Har avtal smart värme men nya ägaren av huset ska i dagsläget inte nyttja den tjänsten. Ringde redan i mars om detta och skule inte behöva göra nåt annat än att se till att den nye tar kontakt med er vilket han gjort. Vad gör vi med utrustningen eller kommer någon och plockar ner den?
Du kan lämna utrustningen. Din data kommer att nollställas vid utflytt. Inflyttande kommer att bli kontaktad av oss gällande smart värme samt utrustningen.
tack för din fråga.
Då behöver du anmäla flytten till ditt elnätsbolag.
Är det hos oss du har elnätsavtalet så skulle vi vänligen behöva be dig att istället ringa oss på 0910-772550 eller mejla till kundservice@skekraft.se för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.
Alternativt anmäla flytten via Mina sidor på: https://minasidor.skekraft.se/login
Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer för att hantera ditt ärende på bästa sätt.
Med vänliga hälsningar,
Tack för din fråga.
Du kan lämna utrustningen. Din data kommer att nollställas vid utflytt. Inflyttande kommer att bli kontaktad av oss gällande smart värme samt utrustningen.
Med vänliga hälsningar,