Till senaste kommentaren

Jag har fått min faktura via post eller till Kivra fastän jag har e-faktura?

Om du bor inom Skellefteå Krafts elnätsområde och inte fått din e-faktura beror det på att elpriskompensationen du fått är större än fakturans belopp. Du kommer därför få en kreditfaktura i april.

Den skickas till dig med post istället för till internetbanken. Är du registrerad hos Kivra skickas den dit.

Det kvarstående tillgodobeloppet dras av på din faktura som skapas i maj.
Skellefteå Kraft Kundservice

Kommentarer

  • kommer elpriskompensationen att insättas på mitt bankkonto?


  • Hej, 

    Tack för din fråga.

    Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Chatta med oss: www.skekraft.se.
    Mejla till kundservice@skekraft.se.
    Ringa oss på 0910-772550.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.

    Med vänliga hälsningar,
    Sebastian Kundrådgivare
  • Hi

    In am getting invoices by email, but I would like to receive it via Kivra if it is possible.
    Could you please help me about that?
    Thanks
  • Hello,

    Yes it is possible, we are connected to Kivra.

    This is a public site and we need your customer number or social security number
    to be able to change to Kivra for you, please contact us via:

    Chatt: www.skekraft.se.
    e-mail: kundservice@skekraft.se.
    Phone number: 0910-772550.

    You are welcome to contact us,

    With kind regards!





Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.