Jag har fått min faktura via post eller till Kivra fastän jag har e-faktura?
Om du bor inom Skellefteå Krafts elnätsområde och inte fått din e-faktura beror det på att elpriskompensationen du fått är större än fakturans belopp. Du kommer därför få en kreditfaktura i april.
Den skickas till dig med post istället för till internetbanken. Är du registrerad hos Kivra skickas den dit.
Det kvarstående tillgodobeloppet dras av på din faktura som skapas i maj.
Den skickas till dig med post istället för till internetbanken. Är du registrerad hos Kivra skickas den dit.
Det kvarstående tillgodobeloppet dras av på din faktura som skapas i maj.
Följ inlägget
0
följare
Tack för din fråga.
Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.
Chatta med oss: www.skekraft.se.
Mejla till kundservice@skekraft.se.
Ringa oss på 0910-772550.
Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.
Med vänliga hälsningar,
In am getting invoices by email, but I would like to receive it via Kivra if it is possible.
Could you please help me about that?
Thanks
Yes it is possible, we are connected to Kivra.
This is a public site and we need your customer number or social security number
to be able to change to Kivra for you, please contact us via:
Chatt: www.skekraft.se.
e-mail: kundservice@skekraft.se.
Phone number: 0910-772550.
You are welcome to contact us,
With kind regards!