Vad ska jag göra med faktura på 0 kronor som har förfallit enligt Mina sidor?
Om du fått en faktura på 0 kronor så beror det oftast på att beloppet är under 100 kronor. Då överför vi beloppet till nästkommande faktura.
När förfallodatumet på 0-fakturan har passerat står det att den har förfallit på Mina sidor. Den kommer dock att markeras som betald så snart du betalat nästkommande faktura.
När förfallodatumet på 0-fakturan har passerat står det att den har förfallit på Mina sidor. Den kommer dock att markeras som betald så snart du betalat nästkommande faktura.
Följ inlägget
0
följare
Tack för din fråga.
Vi skulle vänligen behöva be dig att istället kontakta oss på något av nedanstående sätt för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.
Chatta med oss: www.skekraft.se.
Mejla till kundservice@skekraft.se.
Ringa oss på 0910-772550.
Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer och detta är en offentlig sida.
Med vänliga hälsningar,