Till senaste kommentaren

Varför kommer mina fakturor till Kivra?

Är du ansluten till den digitala brevlådan Kivra så går våra fakturor per automatik dit.

Efter att du har registrerat en användare via dem så godkänner du att företag som är ansluten till Kivra får skicka sina fakturor den vägen.

Om du önskar att våra fakturor inte ska gå via den digitala brevlådan så behöver du själv logga in i appen alternativt ringa till Kivra på telefon 0770- 457 000 för att avanmäla detta.
Skellefteå kraft Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!
    Varför kommer inte mina fakturor via Kivra längre?
    Tyckte det var bra när det kom där i från.
    Helen
  • Hej Helene.

    Tack för din fråga.

    Om fakturasättet har uppdaterats till e-faktura eller e-postfaktura prioriteras detta över Kivra, så det kan bero på något sådant.

    Kontakta gärna oss via chatt, telefon 0910-772550 eller mejla till kundservice@skekraft.se för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Detta är på grund av att vi kommer behöva be dig om ditt personnummer eller kundnummer för att hantera ditt ärende på bästa sätt.

    Med vänliga hälsningar,
    Maja Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.